Zaawansowana sprzedaż - model ISPF™


Model ISPF™ charakteryzuje się skuteczną „siłą rażenia”. Stosowany przez osoby, mające biegłość w posługiwaniu się tym komplementarnym zestawem technik, gwarantuje im maksymalnie możliwą efektywność. Każdy z etapów modelu przesycony jest technikami wywierania wpływu, zwłaszcza Technika 3xP wykorzystywana do zadawania pytań sugerujących, służąca jednocześnie odkrywaniu nieujawnionych potrzeb.

Cel: 

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedażowych, wzmocnienie motywacji oraz poczucia pewności siebie w procesie sprzedaży. Dzięki zapoznaniu się ze sprawdzonych przepisem na „dobrą sprzedaż” - ISPF™, osoby uczestniczące w szkoleniu uzmysławiają sobie jak duży wpływ mają na rezultat. Wykorzystanie modelu pozwala dostrzec proces kompleksowo i kontrolować go na każdym etapie. Pozwala zrozumieć całą strukturę wzorowego kontaktu handlowego, logiczne zależności kolejnych etapów, jak również poznać sposoby angażowania osoby potencjalnie zainteresowanej zakupem.

Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest do osób odpowiedzialnych za sprzedaż lub zakupy, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zaawansowanych technik negocjacji, perswazji, wywierania wpływu, które:

  • Preferują rozwijanie kompetencji zawodowych poprzez działanie i doświadczanie.
  • Nie są w pełni usatysfakcjonowane swoimi automatycznymi reakcjami w sytuacjach zawodowych.
  • Są zainteresowane konkretnymi technikami, determinującymi sukces zawodowy.
  • Chcą znać i stosować skuteczne metody wywoływania pożądanych zachowań.
  • Z racji doświadczenia posiadają pewną wiedzę i chcą ją skonfrontować, uzupełnić, sprawdzić się.

Korzyści dla osób uczestniczących:

  • Lepsze wyniki dzięki umiejętności stosowania zaawansowanych technik sprzedaży.
  • Wyższa skuteczność to szansa na premie i awans.
  • Przewaga konkurencyjna dzięki wdrożeniu nowej wiedzy i prezentowaniu efektywnej postawy.

Program:

  • Jakie czynniki zwiększają szanse na sprzedaż?
  • Jak działać aby wywierać wpływ?
  • Czym jest Model ISPF™?
  • Jak i dlaczego zarzucać kotwicę?
  • Jak i po co uzyskać zgodę na zadawanie pytań?
  • Technika 3xP.
  • Dlaczego poznawanie potrzeb jest takie ważne i jak to umiejętnie robić?
  • Różnica pomiędzy sugerowaniem rozwiązań a składaniem oferty – jak nie spalić tematu?
  • Stosowanie języka korzyści w odniesieniu do ujawnionych potrzeb.
  • Jak ujawniać zastrzeżenia, rozwiewać wątpliwości, jak i kiedy argumentować?
  • Dlaczego podsumowania nie można pomijać i jak je naturalnie stosować?
  • Komu i do czego potrzebne jest zobowiązanie i jak skutkuje?
  • Jakie cechy rozwijać aby sprzedawać lepiej?

Metodologia:

  • Formuła warsztatów dostosowana do preferencji nauki osób dorosłych.
  • Praktyczne podejście do zagadnień pozwala koncentrować się na użytecznych elementach materiału.
  • Dobrane ćwiczenia diagnozują obszary kompetencyjne wymagające wzmocnienia i umożliwią przećwiczenie nowych modeli zachowań.

Trenerzy:

Katarzyna Wolna – Coach, Trener, Doradca, Konsultant rozwoju biznesu. Doświadczony menadżer. Posiada certyfikaty Management and Marketing – International Education Society oraz Master in the Art of NLP. Posiada ośmioletnią praktykę trenerską i blisko 3000 zrealizowanych godzin seminariów i warsztatów >>WIĘCEJ<<

Krzysztof Tomasik – Trener, Konsultant, Menadżer. Specjalista w zakresie skutecznych technik pracy z Klientami w sprzedaży bezpośredniej i pośredniej. W swoim ponad 10 letnim doświadczeniu trenerskim zrealizował ponad 3,5 tys. godzin szkoleń, głównie z obszarów: sprzedaż, obsługa klienta, zarządzanie zmianą, budowanie i rozwijanie zespołów, skuteczna komunikacja >>WIĘCEJ<<

Cena:

Zgłoszenie jednej osoby tylko 249,00 zł brutto za dzień szkoleniowy (zw. VAT).

Cena zawiera:

  • Udział w interaktywnym szkoleniu zawierającym: trening, studium przypadków, ćwiczenia.
  • Materiały szkoleniowe.
  • Certyfikat.
  • Zaświadczenie MEN.
  • Przerwy kawowe.
  • Lunchbox.

Organizacja: 

Miejsca szkoleń: Warszawa, Katowice, Wrocław. Dokładne adresy i pozostałe szczegóły dot. szkoleń zostaną podane Uczestnikom na 3 dni robocze przed rozpoczęciem.  

Szkolenie zostanie zrealizowane pod warunkiem rekrutacji grupy 14 osób.

zgłaszam udział1